Søk i denne bloggen

fredag 22. juli 2011

Sommerblogging

Ikke så stor aktivitet på systua om dagen, men det skjer masse andre ting i heimen.
* Vi har fått baby i hus i form av en dachsvalp på 8 uker. Hun heter Jippi og er ei glad nydelig søtnos av ei tispe. 
* Jeg har begynt å putte alger i smoothien min i form av et rådyrt pulver som heter Spirulina. Så hvis jeg plutselig skulle dukke opp i en 10 år yngre utgave full av energi og vitalitet, så vet dere hvorfor. :D
* Jeg har vært hjemme på Oppdal og ryddet litt i kjelleren. Der fant jeg mitt gamle service som jeg husker SÅ godt fra jeg var liten. Gøy !

Hei, jeg heter Jippi og er verdens søteste sies det rundt meg....


Smoothie med Spirulina. Skal være godt for mangt og mye ;)

Dette servicet er min.m. 40 år gammelt og alle delene er på plass. Kan ikke huske at de var SÅ små....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar