Søk i denne bloggen

søndag 25. mars 2012

Det ene tar det andre med seg.....

.....heter det, og det gjør det jammen. Her i huset startet det med at sofaen vår har blitt litt for liten (les vi får større unger som ser på TV sammen med oss). Finneriktigsofaprosessen har pågått nesten gjennom hele vinteren, men nå er den endelig bestilt. Konsekvensene er at nå må bokskap flyttes til andre del av stua, TVkrok flyttes til første del av stua, langbord på kjøkkenet flyttes til andre del av stua, og vips så fikk jeg plass til å ha et rundt bord på kjøkkenet. Jeg ELSKER runde bord. Det er så sosialt og fint. Nå har det gamle rundbordet fra hytta kommet i hus igjen (det har vært med på mange flyttinger). Mannen i huset har tatt av hjulene på bordet, og prøvd å få det litt mer stødig. Ja, for det var veeeldig vinglete. Nå ser bordet sånn ut, og jeg er klar for rehab. Har bestemt meg for hvordan det skal bli. Noen som vil gjette ?

3 kommentarer:

  1. Du skal vel ikkje male det hvitt?? Er spent på hvilken sofa det ble, vi har tenkt både høst og vinter uten å finne noe, så no e vi litt lei..

    SvarSlett
  2. Hm...gjetter på hvitmaling? Evt lyselyse grå... ;) Tips: mal med båtmaling, det holder mye bedre mot riper! Om du ikke skal ha glassplate på da, selff...blir spennende å se!

    SvarSlett
  3. Jeg er også glad i runde bord, men har ingen .. dette var jo flott!
    Det blir spennende å se hva du gjør med dette. Det er jo fint nå også. :)

    SvarSlett