Søk i denne bloggen

søndag 9. september 2012

På tro og ære.....

.... lover jeg i full bloggoffentlighet at jeg skal enten gjøre ferdig en UFO eller lage noe av allerede innkjøpte stoffer hver måned. 

Da jeg rydda på syrommet mitt i sommer vurderte jeg å gi meg selv et års innkjøpsstopp. Men det høres så trist ut, at jeg landet på denne lovnaden istedet ;).  Og her er Septembers prosjekt. Pute sydd av gamle dynetrekk og retrostoffer som jeg har arvet fra et spennende loft :)

En arti' fargeklatt i sofakroken...

Enkel konvoluttåpning bak.

2 kommentarer:

  1. Flotte puter,sydd i flotte stoffer, det med kjøpestopp kjenner jeg godt til, men for min del holder det ikke så lenge,det er alt for mange fristelser der ute.

    SvarSlett
  2. Kjempefine puter! Er spent på oktoberprosjektet ditt ... :)
    Klem Lisa

    SvarSlett